Grunnlovsjubileet

Den Norske Rigs-Forsamlings Forhandlinger paa Eidsvold i Aaret 1814. Udgivne efter Hoved-Protocollen ved undertegnede af Rigs-Forsamlingen udnævnte Redacteurer G. Sverdrup, L. Stoud Platou, Omsen. Andet Bind. Christiania 1814.

Riksforsamlinga 1814

Denne boka fann eg i bokhylla mi for nokre veker sidan. Nokre gonger er det jammen også positive sider ved å måtta rydda og sortera for å redusera talet på hyllemeter bøker i heimen! Då eg fann boka, la eg den til side for å kunna ta den fram på 17. mai.

I dag har eg tatt boka fram igjen som ein del av mi personlege jubileumsmarkering. Mellom mykje anna kjekt program saman med venner og familie, har eg kost meg med dette klenodiet. Herleg!

Forhandlingane frå riksforsamlinga blei altså gitt ut i bokform allereie i 1814. Eg har dessverre bare det andre av to band. Bøkene blei gitt ut av Georg Sverdrup, Ludvig Stoud Platou og Christopher Frimann Omsen.

Legg att eit svar

