Nedslag midt i språket

Lanseringa av Bibel 2011 denne veka har ført til mange medieoppslag. Eg tar med ei lenke til Alf Kjetil Walgermo si bokmelding i Vårt Land. Eg delar hans leselyst i møte med denne boka:

Bibelen for vår tid
Den nye nynorskbibelen har alt som skal til for å bli folkelesnad. Omsettinga gjer nedslag midt i språket.

Det finst stunder då ein bokmeldar skal innsjå sine avgrensingar. Slik er det i alle fall no, her eg sit med ein open Bibel 2011 framføre meg. Å skulle melde Guds Ord, ein heilag tekst for så mange, må vere toppen av overmot i denne verda. Attpåtil på sperrefrist. Trass dette skal eg prøve å formidle nokre inntrykk eg har fått ved møtet med den nyomsette bibelteksten på nynorsk.

(…)

Eg får lyst både til å lese langt i ein strekk, og til å fordjupe meg i enkeltpassasjar og enkeltvers.

Les meir

Legg att eit svar

