Sommarferie i Israel

Eg har akkurat kome tilbake frå ein flott sommarferie i Israel. Me var seks frå den næraste familien som var på ferie saman. Turen var på nesten to veker. Først var me nokre dagar i Jerusalem og deretter reiste me ein tur med leigebil rundt i landet. Sjølv om Israel er lite i areal, er det svært forskjellig natur i dei ulike delane av landet. Det er mykje flott å sjå og oppleva, både av natur og kultur. Me har hatt mykje tid til bading og avslapping, og eg har sjølvsagt besøkt mange stadar som det seinare kan vera aktuelt å skriva om her på bloggen.

2 svar til Sommarferie i Israel

  1. Barbro seier:

    Så herlig ferie dere har hatt!
    Lengter tilbake til Israel..
    Kanskje du kunne legge inn noen bilder?

  2. Arne Berge seier:

    Hei Barbro. Ja, me hadde ein god ferie! Mange av bileta me tok i Israel denne gongen er mest interessante for oss som var med på turen, og slike bilete ønskjer eg ikkje å krydra bloggen med. Men eg har sjølvsagt også ein del bilete som eg kjem til å bruka i forskjellige bloggnotat i tida framover. Så her gjeld det bare å følgja med! Helsing Arne

Legg att eit svar

