Leivningar etter Døyparen?

Bulgarske arkeologar hevdar å ha funne leivningar etter Døyparen Johannes i eit kloster ved Svartehavskysten. Eg syns dette høyrest underleg ut. Sjå film om funnet her hos BBC.

(via Vårt Land)

Oppdatering 06.08.2010:

Eg har ikkje noko nært forhold til relikviar. Men når det blir “oppdaga” leivningar etter ein bibelsk person, syns eg det er interessant å prøva å setja meg inn i saka. Derfor syns eg den korte meldinga i Vårt Land og filmsnutten frå BBC eigentleg skapte fleire spørsmål enn svar.

Nå er det sjølvsagt skrive meir om saka, og via Biblicus Semitae kom eg fram til ein artikkel på Balkan Travellers (!) som fortel at “funnet” også har skapt bølgjer i Bulgaria. Her er eit utdrag:

Recent Archaeology Find of Alleged Remains of Saint John the Baptist Causes Controversy

The recent find near Sozopol is very nice and pleasant, but the results from the examination should be seen first, Bulgaria’s Minister of Culture Vezhdi Rashidov said yesterday, regarding the recent archaeological discovery of remains that were almost immediately announced to have belonged to Saint John the Baptist.

In addition, the hurried announcement has caused tension in Bulgaria’s archaeological circles.

(les meir)

Èitt svar til Leivningar etter Døyparen?

  1. […] skreiv om funnet, og då med ei viss undring, allereie i forrige veke (etter eit oppslag i Vårt Land). Etter dette […]

Legg att eit svar

