God bok om Dødehavsrullane

Sjå Anders Aschim si bokmelding Nordlys over Dødehavsrullene.

Dette gjeld boka Dødehavsrullene. Deres innhold, historie og betydning.

Eg er godt i gang med å lesa boka, som er redigert av Årstein Justnes. Det eg hittil har lese, er svært interessant og lett tilgjengeleg. Dette er ei artikkelsamling, så du treng ikkje lesa alt i samanheng, – du kan (først) velja ut dei innfallsvinklane som vekkjer mest interesse.

Anders kallar boka innsiktsfull og epokegjerande. Det er ikkje vanskeleg å underskriva.

2 svar til God bok om Dødehavsrullane

  1. Årstein seier:

    Kjære Arne

    Dette var svært gledelig lesning for meg! Deler av dette stoffet er du jo vel så fortrolig med som den norske redaktøren.

    Beste hilsen

    Årstein

  2. Arne seier:

    Vel, det var vel å ta litt for sterkt i, Årstein. Men takk for gode ord! Eg gleder meg til å lesa resten, men akkurat nå har eg måtta leggja boka bort pga anna lesestoff som det hastar meir å få lese. Mvh Arne

Legg att eit svar

