Tur til Preikestolen

PreikestolenPåskens høgdepunkt i bokstavleg forstand, var turen til Preikestolen.

Sjølve Preikestolen er ca 25×25 meter, og ligg 604 moh. Det er flott utsikt innover og utover fjorden, i tillegg til utsikta rett ned frå fjellhylla!

Dette berømte platået på nordsida av Lysefjorden har ein enorm tiltrekningskraft. Det er over 100.000 besøkjande kvart år! Eg har vore der mange gonger, men nå var det ei stund sidan sist (ei stund = 2-3 år?). Dermed var det første gong eg var innom den nye Preikestolen Fjellstue.

Stavanger Turistforening gav i 2008 ut ei flott bok om området: Preikestolen. Historien – Folket – Naturen skriven av Per Lars Tonstad.

Då eg var tenåring, gjekk eg mykje i desse heieområda. Speidarhytta Baroniet på Torsnes ved Refsvatnet var utgangspunkt for eit aktivt turliv, og me var ofte oppe på Preikestolen også. Dermed er det ekstra kjekt å koma tilbake og friska opp gamle minne i dette terrenget!

Bilete frå turen finst her (mine bilete) og ikkje minst her (Påls bilete).

2 svar til Tur til Preikestolen

  1. […] stoff: Tur til Preikestolen […]

Legg att eit svar

