Septuaginta-dagen

lxx-dagen

Septuaginta (blir forkorta LXX) er den greske omsetjinga av GT frå dei siste hundreåra før Kristus. Denne bibelutgåva er viktig og interessant av mange grunnar, men eg må innrømma at mitt eksemplar likevel står relativt ubrukt i bokhylla. Og nå har til og med Den internasjonale Septuaginta-dagen (8. februar) passert utan noko vidare oppstuss her i heimen. Skal eg vera ærleg, var eg ikkje ein gong klar over at det fanst ein slik markeringsdag før eg i kveld kom over Reasons to Study the Septuagint (in Honour of International Septuagint Day) på bloggen Codex: Biblical Studies Blogspot. Herved er artikkelen anbefalt!

(via Biblia Hebraica)

Legg att eit svar

