Allehelgensdag

Frå Hinna gravlundEg har hatt ein fin og innhaldsrik Allehelgensdag i dag. Fekk med meg Egil Hovlands Allehelgensmesse i Domkyrkja i føremiddag, der Inger var med og song. Det var ei god oppleving. Ein av bibeltekstane i messa var denne bøna frå Jesu munn:

“Far, eg vil at dei du har gjeve meg, skal vera hos
meg der eg er, så dei får sjå min herlegdom, den du har gjeve meg fordi
du elska meg før verda vart grunnlagd.”

(Joh 17,24).

På veg heim var me innom mors og fars grav på kyrkjegarden på Hinna.

Og i kveld var eg på Allehelgenssamling i Hinna kyrkje med blant anna lystenning og opplesing av namn på dei døde det siste året. Deriblant mor som døydde 1. januar i år.

Aftenbladet var på samlinga i Hinna kyrkje. Avisa har også hatt ein samtale med biskopen om slike minnemarkeringar:

– Det er flott at me er opptatt av å visa respekt for dei som har gått føre og viser takksemd for det dei har gitt oss med å tenna lys og minnast. Det er ein fin skikk, seier biskop Ernst Baasland.

Han har opplevd eit stort oppsving i feiring av allehelgensdag i si tid som biskop.

– Det er typisk for vår tid. Me treng symbol. Eg trur lystenning vil koma meir og meir.

Èitt svar til Allehelgensdag

  1. hulda seier:

    Takk for en fin blogg! Jeg har lest mye av det du har skrevet, og syns at du formidler en ro og trygghet i tekstene dine.
    Ønsker deg ei fin førjulstid!
    Mvh Hulda

Legg att eit svar

