Ei firfisle på låret

Arne_200703_sigrid_maren_utstein_ogPalmesøndag ettermiddag var eg på ein herleg tur saman med Inger. Me fann oss ein god plass i sola, – og hadde med kaffi, appelsin, kamera og lesestoff. Eg sat og las, og kjente plutseleg noko som kitla meg på handa som heldt boka. Det var ikkje Inger. Eg hadde fått nærkontakt med ei firfisle som hadde plassert seg på låret mitt. Ho var nysgjerrig, uredd og ca 10 cm lang.

Eg fann fram kameraet og tok bilete. Eg hadde god tid, for firfisla hadde ikkje tenkt å forlata meg. Ho blei verande der heilt til eg høfleg fortalde at nå var det på tide å gå vidare. Ho høyrde heller ikkje då på kva eg sa, så eg måtte til slutt bruka eit forsiktig kroppsspråk. Då forlet ho motvillig buksebeinet mitt og forsvann ned i lyngen.

Èitt svar til Ei firfisle på låret

  1. Heidi: seier:

    Så fin!

Legg att eit svar

