Geirs tenkekrok

Eg har i dag (01.06.2006) lagt inn link til Geirs tenkekrok her på bloggen. Eg traff Geir Skårland i dag på ei prestesamling og fekk ein god drøs med han. Som bloggar presenterer han seg slik:

Jeg er en 32 år gammel rogalending, gift, entusiastisk far, prest i Den norske kirke, fantasifull og filosofisk anlagt. Tenker mest på Gud, folk og det jeg for øyeblikket er mest opptatt av innen film, bok eller data.

Eit raskt blikk gjennom dei innlegga som ligg fremst på bloggen seier meg at her vil eg finna mykje interessant stoff framover. Artikkelen Presterolle, åpenhet og blogging fanga naturleg nok først min interesse.

2 svar til Geirs tenkekrok

  1. Du er ein kjekk person å møta!
    Kjekt med interesse!

    (Sjølv om eg er litt nervøs for kva folk vil tenka om ein prest som er med i SV🙂, så er jo det ein konsekvens av det eg tenkjer om å vera åpen og skapa ærlege samtalar. Blogging er bra til det. )

  2. Arne seier:

    Eg syns generelt det er flott med kristne som er samfunnsengasjerte. Og eg syns ikkje det å vera politisk radikal, er noko å skjems av!

Legg att eit svar

