Ingen tam løve!

Det eneste som skuffer med den nye Narnia-filmen, er at den ikke varer lenger” skriv Stavanger Aftenblad i omtalen Alt stemmer i Narnias rike og gir filmen ein seksar!

Legenden om Narnia var ein akkurat så fascinerande film som eg hadde håpt og trudd den skulle vera. Eg har alltid likt bøkene og det var ei fin oppleving å sjå filmen i dag. Dei ulike dyra og fantasivesena var imponerande animerte; spesielt har eg sansen for for dei to beverne (men bevares: Aslan er jo bare stor!). Dei fire unge skuespelarane gjorde ein sterk innsats. Filmen er prega av ein god humor. Og sist, men ikkje minst er jo sjølve historia flott.

Dette er fantasi på sitt beste. Samtidig som det ikkje er tvil om at bibelhistoria er med og dannar bakgrunnen for innhaldet. Det kjem fram på fleire plan, f eks når det gjeld Edmund sitt svik og det at han blir tilgitt, og i Aslans offerdød og oppstode. Aslans makt til å gripe inn kjem òg tydeleg fram, og han er slett ingen tam løve!”

Oppdatert

Èitt svar til Ingen tam løve!

  1. Heidi: seier:

    Interessant å lesa artiklane. Eg har ikkje sett Narniafilmen endå, men gler meg til å gjera det.🙂

Legg att eit svar

