Stavanger Domkirke

Thumbnail I dag (04.12.2005) reiste eg inn til Stavanger og gjekk på gudsteneste i Domkyrkja. Eg gjer av og til det når eg har frihelg. Domkyrkja er hovudkyrkja i Stavanger bispedøme, og det er eit levande gudstenesteliv der.

Eg syns det er ei heilt spesiell oppleving å vera med og feira gudsteneste i denne kyrkja, blant anna fordi denne menigheten har satsa spesielt på kvalitet innanfor liturgi, salmesong og kyrkjemusikk. Dei er svært bevisste på det dei gjer. Og dei har mange og gode ressursar innanfor song og musikk.

Dessutan er det store og gamle kyrkjerommet flott i seg sjølv og det er utruleg mykje fin gamal kyrkjekunst der. Eg er glad i historie, og den gamle bygningen gjer noko med meg. Dei lange linjene i den kristne kulturen vår blir tydelege. Her har rogalendingar æra Gud gjennom 800 år!

Gudstenestene er derimot ikkje spesielle når det gjeld budskapet som blir presentert. Her er det solid og god forkynning slik me finn det mange stadar i Den norske kyrkja. Det er meir det totale inntrykket som gjer gudstenestene i Domkyrkja til ei spesiell oppleving. Eg vil seia ei sterk åndeleg oppleving.

Normalt er det mange menneske på ei vanleg gudsteneste, idag var det kanskje litt færre enn eg hadde rekna med. Likevel traff eg kjentfolk, både frå Bryne, frå heimemenigheten min (Hinna i Stavanger) og blant folk eg kjenner som bur i Domkirkens menighet. Og det er jo heller ikkje uvesentleg!

Legg att eit svar

