Fjelltur

DyroheioDenne veka (i august 2005) har Inger og eg vore på ein tredagars fjelltur. Det var herleg å koma til fjells igjen, sjølv om det regna ganske mykje desse dagane. Eg har tidlegare skrive om korfor eg syns det er så fint å reisa til fjells i Ryfylkeheiane.

Me køyrde inn anleggsvegen til Blåsjø i Suldal og parkerte ved Oddatjørndammen. Dermed var me midt inne i fjellheimen med ein gong. Blåsjø er ein kjempesvær kunstig innsjø som eg har litt blanda forhold til. På den eine sida har den øydelagt for alltid ein stor del av dei fjellområda som eg gjekk mykje i då eg var ungdom. På den andre sida er vasskraft trass alt meir miljøvenleg enn mange andre formar for kraftutbygging.

Første dagen gjekk me inn til Breiavadhytta. Eg var innom der kvar sommar ein periode i ungdomstida mi. Då stod det ei gamal hytte der, bygd i 1892. Den gamle hytta brann dessverre ned i 1988. Etter dette er det bygd ei ny hytte som står open for alle.  Det var kjekt å vera tilbake og overnatta på denne staden. Du kan lesa om bruken av dette området her.

Neste dag gjekk me til Stranddalen (ca seks timars tur) der Stavanger Turistforening har bygd ny og flott hytte i år. Det er ei betjent turisthytte, det vil bl.a. seia at det blir servert måltid. Tysdag og torsdag er komledagar, og me hadde lagt det opp slik at me kom dit torsdag kveld. Ikkje verst å bli servert ein flott komlemiddag langt inne i fjellet!

Frå Stranddalen gjekk me ned til anleggsvegen ved Øvre Moen (ca to timar). Me hadde følgje med ei dame me blei kjent med på Stranddalen, og ho hadde bil og køyrde oss opp til bilen vår som stod ved Oddatjørndammen. Sjølv om det ikkje var så langt, var det herleg å bli køyrt desse kilometrane.

Legg att eit svar

