Litt meir frå Solgården

Sommaren 2005

solgården 2

Korfor er det så bra å vera på ferie på Solgården i Spania? Korfor trivst både barn, tenåringar og vaksne så godt der? Eg trur ikkje eg har nokon fasitsvar på dette. Men ein del tankar har eg jo. Sjølv om eg var der som leiar, hadde sjølvsagt eg òg glede av staden og miljøet, av fellesskapet og av turane rundt i distriktet, på same måte som dei andre som var der. Eg vil derfor skriva litt meir om ferien på Solgården før eg lar den gå over i historia og bloggen igjen kan bli prega av andre tema.

Sjølve staden er spesiell. Ein oase i eit elles brunsvidd landskap. Det er flott å bare vera på Solgården, anten ein vil liggja i sola, bada i bassenget eller finna ein stad i skuggen. Staden er eigentleg eit norsk ferie- og helsesenter. Om sommaren når Solgården har ferie, var heile anlegget i år leigd ut til Fokus Reiser som arrangerte ferieturar i kristen regi.

Gruppa som er på ferie der, blir som ein stor storfamilie. Me finn på ting saman eller kvar for oss. Me blir knytt saman i eit fellesskap og kan alltid ha nokon å vera saman med. Nye vennskap blir danna. Men det er òg muleg å vera for seg sjølv og bare slappa av i fred og ro. Siste dagen tok eg forresten dette biletet av ungdomane som hadde vore med på turen.

solgården 3

I løpet av tida på Solgården er det tilbod om ein del programsamlingar. Ikkje så mange, men nokre føremiddagar rett etter frukost, og nokre kveldar. Her er det forkynning, musikk og underhaldning. Det musikalske nivået er på topp. Og seint på kvelden er det daglege kveldsavslutningar i kyrkja som ligg i nærheten. For dei av oss som gjekk på desse kveldsavslutningane, var dette noko av det mest verdifulle: ein kveldstur i den mørke, varme natta og ein fredeleg andaktsstund i kyrkja.

Dessutan har eg reist på ein del turar rundt i distriktet. Eg har skrive eit par separate innlegg om dette (Altea og Sierra Bernia). Men eg kunne like gjerne ha skrive om andre småturar. For eksempel om turen til Algarfossen, der kjeldevatnet held 17 gr (ein forfriskande temperatur når luften er omkring 35 gr). Eller om turen til fjell-landsbyen/turiststaden Guadelest. Eller til grotta Cueva de las Calaveras. Det er mykje å sjå og oppleva på Costa Blanca!

Eg syns det er mange kvalitetar knytt til ferieturane til Solgården. Og derfor syns eg det har vore meiningsfullt å vera med på å arrangera desse turane.

Legg att eit svar

