Altea

Bilde_006_1 Mens eg var på Solgården, var eg fleire kveldar på tur til kunstnarbyen Altea. Det er den gamle bydelen på ei høgde som har ei spesiell tiltrekkingskraft. Her er det ei spesiell stemning om kveldane. Det er mange gode restaurantar og mange små butikkar, spesielt med brukskunst, som held oppe langt ut på natta. På toppen av byen ligg ei stor kyrkje med nokre fantastiske blå kuplar på tårna, og rundt kyrkja er det ein plass med mykje liv. Eit par kveldar var eg der med gode venner og inntok herlege måltid på El Negro, med ein utruleg utsikt over Alteabukta. Ein kveld (eller rettare: natt) var eg der saman med ungdomane mine og eit par av deira venner og fekk forhandla oss fram til pizzaservering på kyrkjeplassen, etter at kjøkkenet eigentleg hadde stengt.

NattFoto: Eirik

Legg att eit svar

