Caspari Center

Israelsmisjonen sitt arbeid i Jerusalem er knytt til Caspari Center. I staden for å starte ein eigen menighet her i Jerusalem, har misjonen starta eit ressurssenter for dei menighetane som fins av jødar som trur på Jesus. Den messianske bevegelsen er veksande, men sjølvsagt framleis svært liten (ca 1-2 promille av jødane i Israel trur på Jesus som Messias).

Eg har vore to gonger på Caspari Center denne veka (april 2005). Først på måndag då me hadde avtale med leiaren av senteret, Lisa Loden. Ho hadde ein interssant orientering om den messianske bevegelsen og om senteret si verksemd. Onsdag kveld var eg på foredrag som var ope kunngjort, der ein fagmann gjekk gjennom bibelske tekstar som seier noko om å forkynna evangeliet for det jødiske folket. Begge møta med Caspari Center gav eit veldig godt inntrykk, og har vist meg kor viktig teneste dette senteret har her i Israel.

Det er for tida to norske ungdomar som er voluntørar på senteret, dvs at dei er der og arbeider frivillig for Israelsmisjonen for ein periode, f eks eit halvt eller eit år. Eg traff både Johannes og Svein og fekk prata litt med dei om tenesta deira.

Eg kjem nok til å gå innom Caspari Center fleire gonger mens eg er her!

Legg att eit svar

