Påskeutstilling

Heidi

Her heime er huset prega av at Inger, som er tekstilkunstnar, skal ha utstilling nå i påsken (2005). Ho skal ha utstilling saman med Heidi Strand Harboe, ei god venninne som skriv dikt. Dei planlegg nå utstillinga Gjennom mørke til lys. Påskeutstilling i tekst og tekstil.

Det er kjekt å sjå produkta i løpet av prosessen, og ikkje minst når dei etter kvart blir ferdige. Det blir ei salgsutstilling. I tillegg til sjølve tekstilane og dikta, kjem dei til å selja kort, plakatar og eit hefte med dikt og bilete.

Eg gleder meg til påsken. Eg syns alltid det er fint å feira påske som ei kristen høgtid, med vekslinga mellom dei ulike dagane som er så forskjellige i innhald. Men i år blir altså påsken spesiell for oss sidan me òg vil vera mykje opptatt med det som skjer på Fotland Mølle. Inger kjem nok til å vera der det meste av opningstidene, og eg ser ikkje bort frå at eg vil koma innom ein del gonger, eg og!

Eg håper mange har høve til å koma og sjå utstillinga, anten i løpet av påsken eller i helga etterpå!

Her er dei viktigaste fakta om utstillinga:

Gjennom mørke til lys

Påskeutstilling i tekst og tekstil ved Heidi Strand Harboe og Inger Bakke Berge.

Utstillinga er på Fotland Mølle i Time, ca 5 km frå Bryne.

Ope 19. – 28. mars og 2. – 3. april kl 12-17. Opning laurdag 19. mars kl 12.

Det blir ei samling med ord og tonar kvar dag kl 16.

Utstillinga er stengt langfredag og første påskedag.

Velkomen til utstillinga!

2 Responses to Påskeutstilling

  1. Heidi seier:

    Ja, velkomen 🙂

  2. Harald seier:

    Jo, takk 😀

Legg att eit svar

