Reisebrev frå Jerusalem

Då eg var i Jerusalem våren 2001, skreiv eg seks reisebrev heim til Jærbladet. For meg inneheld desse artiklane mange viktige minne, og eg legg dei ut her på bloggen i håp om at dei også kan gleda andre. Breva inneheld observasjonar og opplevingar frå ein by som stadig er i fokus både som møtestad for ulike religionar og som sentrum for ein av dei vanskelegaste konfliktane i verda. For meg er det likevel ikkje dette som er det viktigaste med Jerusalem; for meg har denne byen ein heilt spesiell posisjon fordi det var her Jesu død og oppstode skjedde!

Eg legg bare inn ein link til desse artiklane her på forsida. Du finn heile artiklane her:

Legg att eit svar

